Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Jelen feltételek szerinti szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
Webáruházunkban csak a 18. életévüket betöltőket van lehetőségünk kiszolgálni, így a megrendelés folyamán erről a Megrendelőnek nyilatkoznia kell!

A szerződés tartalma:

  1. Üzemeltetői adatok ismertetése
  2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  3. Rendelési információk ismertetése
  4. Rendelés lépéseinek bemutatása
  5. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  6. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  7. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  8. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  9. Garanciális információk, tudnivalók
  10. Az elállási jog ismertetése
  11. Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  12. Bankkártyával történő fizetéshez szükséges adatok

1. Üzemeltetői adatok
Cégnév: Koch-Vin Kft.
Székhely: 6445 Borota, V. kerület 5.
Adószám: 10695982-2-03
Cégjegyzék szám: 03-09-101202
Kibocsátó cégbíróság: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság
Engedély köteles tevékenység: bor előállítás
Engedélyező hatóság: Kecskemét Megyei Jogú Város Jegyzője
Jövedéki engedélyszám: HU50070303004
Bankszámlaszám: K&H 10402348-50526776-72761005
Elektronikus elérhetőség: info@kochboraszat.hu
Telefonos elérhetőség: +36-30/475-7174
Telefax: 77/500-040
Képviselő: Koch Csaba
Szerződés nyelve: Magyar

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A www.kochboraszat.hu weboldalon megjelenített termékek megrendelhetőek a webáruházon keresztül, e-mail-ben, vagy telefaxon. Átvételük futárszolgálat általi házhoz szállítással (a), illetve az alábbi borházainkban (b;c) személyes átvétellel történik:
a, MPL Futárszolgálat
b, Személyes átvétel kecskeméti borházunkban: 6000 Kecskemét, Bethlen krt. 12/C
c, Személyes átvétel szegedi borházunkban: 6721 Szeged, Juhász Gyula u. 29.
A termék ismertetőjénél megtalálja a termék űrtartalmát és árát is. Az árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3. A megrendelések feldolgozása
A megrendeléseket 48 órán belül telefonon, illetve e-mail üzenetben visszaigazoljuk. A megrendelések általános teljesítési határideje: a visszaigazolástól számított 3-5 munkanap. Akadályoztatás esetén telefonon, illetve e-mail üzenetben értesítést küldünk.
Amennyiben a megrendelést követő 3 munkanapon belül nem tudjuk a megrendelővel felvenni a telefonos kapcsolatot, úgy a megrendelést tárgytalannak tekintjük.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, azok illusztrációként szerepelnek.

4. Rendelés menete

  1. Válassza ki a rendelni kívánt bor(oka)t, majd írja be, hogy hány palackkal, vagy kartonnal szeretne az adott tétel(ek)ből.
  2. Amennyiben bővebb információkat szeretne az adott borról, kattintson a bor adatlapjára. A számítógépe elmenti az addig kosárba tett borokat.
  3. A megrendelni kívánt termékek és darabszámuk ellenőrzése után, válassza ki a kívánt fizetési módot. Ha a számlázási és szállítási adatok nem egyeznek, akkor adja meg a szállítási adatokat is. A rendelés adatainak ellenőrzése, az Általános Szerződési Feltételek elfogadása, valamint nyilatkozata, hogy elmúlt 18 éves után kattintson a „vásárlás indítása” gombra.
  4. A megrendelés elküldését követően, e-mail üzenetben visszaigazolást kap. Az e-mail-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, hívja ügyfélszolgálatunkat!

5. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak vagy – a fizetési mód választásától függően – előre elutalva, vagy online bankkártyás fizetéssel tudja teljesíteni. A számlát és a szállítói levelet a csomag tartalmazza.
Kérjük, hogy a kézbesítés alkalmával a csomagot a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülés esetén, kérje jegyzőkönyv felvételét! Ebben az esetben ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

6 . Házhoz szállítás, információk
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon, de legfeljebb 7 munkanapon belül.
A megrendelés szerinti házhoz szállítást MPL futárszolgálat végzi. A csomagok kézbesítése munkanapokon, 8-16 óra közötti időszakban történik. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Kétszeri sikertelen kézbesítés után a csomagot a Futárszolgálat az általa megadott postán adja le. A csomag státuszáról folyamatos tájékoztatást kap a Futárszolgálattól a Megrendelő.
A futárszolgálat elérhetősége:
MPL – Magyar Posta Logisztika Ügyfélszolgálat
Telefon: (1) 767-82-72

7. Házhoz szállítás díjszabása
A házhoz szállítás díja előre utalás esetén 1590 Ft. Utánvételes fizetés esetén 1775 Ft.
A szállítási díj
-1 karton
-6 db
-0,75 l
palack bor MPL futárszolgálattal történő kézbesítésre vonatkozik.
(Szállítási költségeink Magyarország területére vonatkoznak, külföldi szállítási igény esetén, vegye fel velünk a kapcsolatot valamely elérhetőségünkön!)

Megrendelt palackok száma Kiszállítási ár
1 db/0,75 l 1 195 Ft
2 db/0,75 l 1 260 Ft
3 db/0,75 l 1 325 Ft
4 db/0,75 l 1 385 Ft
5 db/0,75 l 1 580 Ft
6 db/0,75 l 1 580 Ft
7 db/0,75 l 1 730 Ft
8 db/0,75 l 1 730 Ft
9 db/0,75 l 1 925 Ft
10 db/0,75 l 1 925 Ft
11 db/0,75 l 1 925 Ft
12 db/0,75 l 1 925 Ft
13 db/0,75 l 3 120 Ft
14 db/0,75 l 3 185 Ft
15 db/0,75 l 3 250 Ft
16 db/0,75 l 3 310 Ft
17 db/0,75 l 3 505 Ft
18 db/0,75 l 3 505 Ft

 

8. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A csomagokat a futár kétszer próbálja meg kézbesíteni. Kizárólag abban az esetben rendelje meg utánvéttel a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

9. Cseregarancia
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
A cseregaranciát kizáró tényezők
Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
Nem áll módunkban a terméket kicserélni a következő esetekben:

  • ha a palackban borkő lerakódás látható.
  • ha a boron színhiba látható, de a borospalack nyitott állapotban van.
  • ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a vásárló külsérelmi hibára hivatkozik.

10. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Így a vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen az webshop@kochboraszat.hu címen vagy a 06/30/475-7174-ös telefonszámon. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.
Amennyiben a kiszállítás megtörtént, az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Az elállási jog csak bontatlan borokra vonatkozik.
Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.
A törvény további részleteinek megtekintése itt!
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

11. Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket bontatlanul, postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék épségére, ugyanis az ebből eredő károknak megtérítése a Vásárlót terhelik!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követ ő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát (egyeztetés alapján postai úton történ ő visszajuttatás is lehetséges!).

12. Bankkártyával történő fizetéshez szükséges adatok
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A fogyasztói jogok érvényesítésével kapcsolatosan keresse a Fogyasztói Jogérvényesít ő Szervezetet ( http://www.fjsz.hu ), a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot ( http://www.nfh.hu ), az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesületet ( http://www.ofe.hu ), nézze meg a Fogyasztóvédelmi Fórumot ( http://www.fvf.hu ) vagy forduljon ügyvédhez.

Webáruházunkban megtalálja borainkat, válogasson kedvére!