Koch Csaba a bormarketingről

A Borjog és Bormarketing konferencia szervezőinek felkérésre nyilatkozott a borotai borász

"A Borjog és Bormarketing Konferencia nagyszerű lehetőség arra, hogy az ágazat szereplői együtt gondolkodjanak jelenről és jövőről. A borkészítés útja a termőföldtől a pohárig tart, és a legfontosabb eleme a fogyasztóhoz vezető út, mely megfelelő marketing nélkül elképzelhetetlen. Úgy gondolom a bormarketingnek hitelesnek, szakmailag megalapozottnak kell lennie, tisztában kell lennie a valós lehetőségekkel és igényekkel.
Tudnunk kell mikor, hol, kinek, mennyiért, mit szeretnénk tölteni a poharába. Csak valódi szaktudásra alapozva lehet hiteles marketinget folytatni és elkerülni a félrevezetést, téves irányokba vinni a termelőket és a fogyasztókat, mellyel akár negatív irányba is befolyásolhatjuk a szőlőbor ágazatot." (Koch Csaba, borász, Koch Borászat)

Címkék:

Webáruházunkban megtalálja borainkat, válogasson kedvére!